„To jedyna taka szkoła w Polsce, która przystępnie i rzetelnie uczy zawodu psychoterapeuty dzieci i młodzieży.”
„Dziękuję za możliwość poznania wspaniałych ludzi. Życzę żeby chat GPT nas nie pokonał 😅”
„Nie mogłam wymazać sobie lepszej szkoły, czuję się bardzo zaopiekowana, a patron mojej pracy z pacjentami po kilku zjazdach (jestem studentką pierwszego roku) wskoczył na dużo wyższy level ❤️”
„Solidne szkolenie. Jego starannie dopracowana treść dostosowana jest do specyfiki pracy z dziećmi i ich opiekunami. Zajęcia prowadzone przez wybitnych specjalistów, pomagają nam poprzez liczne ćwiczenia oswoić własne lęki w pełnieniu roli psychoterapeuty dzieci i młodzieży. Dziękuję i życzę dalszych sukcesów”
„Świetni i kompetentni superwizorzy z wieloletnim stażem pozwalają na głęboki wgląd i pozwalają znaleźć klucz i metodę pracy z pacjentem”
„Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży dała mi możliwość połączenia praktyki z teorią. Wyjątkowo dobrze dobrane zajęcia teoretyczne, (które są niezbędną bazą), współistnieją w pakiecie z treningiem i ćwiczeniami oraz informacją zwrotną, jak stosuje się daną metodę. To naprawdę uczy.
Świetni i kompetentni superwizorzy z wieloletnim stażem pozwalają na głęboki wgląd i pozwalają znaleźć klucz i metodę pracy z pacjentem.
Bardzo ciekawie i nowatorsko prowadzone są zajęcia z psychoanalizy, którą dzięki zaangażowaniu prowadzących można odkryć na nowo. Z kolei zajęcia dr. Arskiej-Karyłowskiej wnoszą perspektywę behawioralną, która połączona z psychodynamicznym rozumieniem pacjenta, otwiera nowe perspektywy do pracy. Do tego nowe świeże spojrzenie wykładowców zdobyte w Londynie w Instytucie Anny Freud oraz inspirujący współuczestnicy mający praktykę w bardzo różnych obszarach sprawia, że te kilka dni w miesiącu jest prawdziwym laboratorium wykuwania się dobrych praktyk w pracy z dzieckiem i jego rodzicem.
Wszyscy wykładowcy są zarazem praktykującymi lekarzami lub psychoterapeutami i nie ma tu mowy o teoretyzowaniu. Te studia są teorią w działaniu.
Dla mnie osobiście poza świetnymi wykładowcami atutem studium są współuczestnicy zajęć. Grupa, która się w tym roku spotkała jest dla mnie bardzo inspirująca i mobilizujący do rozwoju i dalszej pracy.
I jeszcze jedno – pacjent dziecięcy i młodzieżowy wydaje się w Polsce pacjentem, któremu poświęcona jest ogromną uwaga. Doświadczenie uczestników tych studiów pokazuje jednak, jak wiele jest do zrobienia w tej dziedzinie. Tu uczymy się, jak powinny wyglądać standardy w pracy nad tak wyjątkowym pacjentem jakim jest dziecko.
Jestem wdzięczna założycielom i pomysłodawcom Studium, że wyszli na przeciw ogromnemu zapotrzebowaniu oraz zagubieniu rodzica i dziecka w stawiającej przed nami wszystkimi nowe wyzwania skomplikowanej współczesności.”
Anna Kaplińska-Struss,polonistka, reżyserka, trener umiejętności wychowawczych, absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży.
„Jestem słuchaczką drugiego roku szkolenia. Zdecydowałam się na Regenerację (mimo, że nie mieszkam w Warszawie), bo docierały do mnie pozytywne opinie znajomych z branży o Szkole i wiedziałam jaką renomą cieszy się Laboratorium Psychoedukacji, w kooperacji z którym szkolenie powstało. Mija czas i każdego dnia widzę pozytywne efekty tej decyzji. Mam poczucie bezpieczeństwa, że to czego się uczę, to sprawdzona wiedza poparta latami doświadczenia wykładowców. Słuchacze i słuchaczki szkolenia traktowani są z uważnością, otwartością, wspierani w rozwoju. Jednocześnie sami dla siebie stajemy się grupą, której uczestnicy/uczestniczki razem się uczą, towarzyszą sobie, pojawiły się przyjaźnie. Jestem teraz w sytuacji, w której zdecydowałam się zmienić pracę i okazuje się, że różne drzwi pootwierały się przede mną, ponieważ wśród specjalistów moje szkolenie cieszy się ogromnym zaufaniem. Regeneracja stała się rozpoznawalną, dobrze kojarzoną marką. Cieszę się na kolejne lata nauki.”
„Największą mocą szkoły są jej prowadzący: praktycy, z różnymi temperamentami, różnymi kontekstami. I każdy z nich otwiera dzieciaki/nastolatki na jego świat. Bez ściemy, bez udawania, w ciągłych poszukiwaniach. Dziękuję!”
„Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży dała mi możliwość połączenia praktyki z teorią. Wyjątkowo dobrze dobrane zajęcia teoretyczne, (które są niebłahą bazą), współistnieją w pakiecie z treningiem i ćwiczeniami oraz informacją zwrotną, jak stosuje się daną metodę. To naprawdę uczy.”
„Udział w szkoleniu SPDiM był dla mnie przełomowym etapem na ścieżce kształcenia. Możliwość przysłuchiwania się doświadczonym terapeutom, czerpania z ich doświadczeń oraz wskazówek, ale także praca nad własnym warsztatem kształtowały mnie przez minione cztery lata. Szkole udało się stworzyć zasoby do kompleksowego, interdyscyplinarnego spojrzenia na psychoterapię dzieci i młodzieży z bogatymi podstawami teoretycznymi i warsztatami, które dają mi nadzieję na niesienie wsparcia pacjentom na dalszej ścieżce zawodowej.”
Absolwentka czteroletniej Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży’ 21
„Wybrałam Szkołę Psychoterapii Dzieci i Młodzieży, ponieważ chcę zajmować się tą grupą klientów. Studia w Ośrodku ReGeneRacja łączą teorię z praktyką i wyposażają w konkretne narzędzia pracy terapeutycznej. Wykładowcami są czynni psychoterapeuci, a w toku studiów nie tylko przekazują wiedzę, ale też odsłaniają własny warsztat pracy. Wartością są obowiązkowe staże, a część superwizyjna pozwala na bieżąco weryfikować zdobywane umiejętności.”
Magda Winiarska Smoczyńska, psycholog, absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
„Po dwóch latach studiów w SPDiM jestem przekonana, że to była najlepsza decyzja mojego rozwoju i mojego poglądu. Studia są w pełni profesjonalne – wymagające logicznie, czasowo, emocjonalnie. Mimo wysokiej wiedzy na wejściu, przepracowanie przypadków, koncepcji i wprowadzenie wykładowców na zawsze poszerzało perspektywę pracy z dziećmi i młodzieżą, ale również budowanie autorskiego podejścia i biegłości w analizie pacjenta. Dzięki, i wszystkiego najlepszego dla SPDiM :)”
„SPDiM to szkoła, w której nie ma tradycyjnych kolokwiów, zaliczeń, testów, a i tak się uczysz. Uczysz się, bo chcesz, pracujesz sobą, bo widać efekt.”
Absolwentka czteroletniej Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży’ 21
Czekałam na kompleksowe szkolenie uczące jak pracować psychoterapeutycznie z dziećmi i młodzieżą prawie dziesięć lat, ale było warto!!! Byłam uczestnikiem pierwszego roku, a potem kolejnych modułów. Poznałam świetnych ludzi, zajęcia były na wysokim poziome, a wykładowcy to wyjątkowi eksperci w tej dziedzinie. To jedyna taka szkoła w Polsce, która przystępnie i rzetelnie uczy zawodu psychoterapeuty dzieci i młodzieży.
Tylko polecam :)))
Anna Kochanowska, psycholog, absolwentka czteroletniej SPDiM, certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, specjalista terapii uzależnień, Poznań.
„Jestem wdzięczna założycielom i pomysłodawcom Szkoły, że wyszli na przeciw ogromnemu zapotrzebowaniu oraz zagubieniu rodzica i dziecka w stawiającej przed nami wszystkimi nowe wyzwania skomplikowanej współczesności.”
„Moim celem przed podjęciem szkolenia było zdobycie tożsamości kompetentnego psychoterapeuty i Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży mi to w ogromnym stopniu umożliwiła. Spotkałam wielu charyzmatycznych psychoterapeutów pracujących w różnych nurtach, dzielących się swoim warsztatem i pomagających wzrastać w zawodzie. SPDiM jest bardzo rozwijającym i inspirującym miejscem, zapewnia kontakt nie tylko z wybitnymi specjalistami w swojej dziedzinie, którzy są jednocześnie wyjątkowymi ludźmi o wielkiej kulturze osobistej. Szkoła daje przegląd najnowszych odkryć i dokonań w obszarze psychoterapii. Wykładowcy szkolą się w znakomitych ośrodkach zagranicznych takich ja Anna Freud Center skąd czerpią wiedzę o nowoczesnych metodach pomocy psychologicznej.
Brałam udział w zajęciach, które miały dla mnie niepowtarzalny i przełomowy charakter. Proponowany w szkole nieredukcjonistyczny model myślenia o psychologii dziecka i rodziny jest mi bardzo bliski i uważam go za bardzo korzystny dla pacjentów dziecięcych i ich rodzin.”
Absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży