Regulamin uczestnictwa w Konferencji
Nowe myśli, nowa praktyka w psychoterapii dzieci i młodzieży.
Konferencja Jubileuszowa z okazji X-lecia Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
dla psychologów, psychoterapeutów i psychiatrów.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji pod nazwą:
„Nowe myśli, nowa praktyka w psychoterapii dzieci i młodzieży.
Konferencja Jubileuszowa z okazji X-lecia Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży dla psychologów, psychoterapeutów i psychiatrów.” organizowanej przez Szkołę Psychoterapii Dzieci i Młodzieży Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Ksawerów 21, adres poczty elektronicznej: konferencja@spdim.edu.pl
2. Konferencja odbędzie się w dniach 6-7 kwietnia 2024 r. w [pełny adres].
2. DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowano następujące definicje:
a) Regulamin – oznacza niniejszy dokument zawierający zbiór zasad i warunków uczestnictwa w Konferencji, dostępny na stronie internetowej pod adresem: [link do strony wydarzenia]
b) Organizator –oznacza Szkołę Psychoterapii Dzieci i Młodzieży Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Ksawerów 21, NIP: [NIP]
c) Konferencja – oznacza organizowaną przez Organizatora Konferencję pod nazwą: „Nowe myśli, nowa praktyka w psychoterapii dzieci i młodzieży.
Konferencja Jubileuszowa z okazji X-lecia Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży dla psychologów, psychoterapeutów i psychiatrów”, odbywającą się w [pełny adres].
- d) Rejestracja – oznacza zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa danej osoby fizycznej w Konferencji poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego.
- e) Formularz zgłoszeniowy – oznacza formularz dostępny na stronie internetowej: [link do strony wydarzenia] za pomocą którego następuje Rejestracja.
- f) Potwierdzenie zgłoszenia – oznacza komunikat wysyłany przez Organizatora na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w procesie Rejestracji, potwierdzający Rejestrację.
- g) Uczestnik – oznacza osobę fizyczną która została wskazana w Formularzu zgłoszeniowym.
3. WARUNKI UCZESTNICTWA
1.Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie Rejestracji za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji pod adresem: [adres strony wydarzenia] oraz uiszczenie opłaty za udział w Konferencji.
2.W celu dokonania Rejestracji, Uczestnik na stronie internetowej powinien wypełnić i wysłać Formularz zgłoszeniowy.
- Zakres działania Systemu obejmuje usługę polegającą na przechowywaniu w bazie danych rejestracji Użytkownika, a także obsłudze tej rejestracji (polegającą na zbieraniu, utrwalaniu, przechowywaniu, aktualizowaniu, uzupełnianiu i usuwaniu tych danych) przez Organizatora.
4.Każdy Uczestnik otrzyma potwierdzenie uczestnictwa–certyfikat udziału w Konferencji. Uczestnik upoważnia Organizatora do przesłania certyfikatu drogą elektroniczną.
4. REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej Organizatora i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji, datę wydarzenia, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
2. Reklamacje Uczestnik Konferencji może zgłaszać nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą uwzględniane.
4. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której złożył reklamację.
5. PŁATNOŚCI
- Udział w Konferencji jest płatny. Koszt udziału wynosi [kwoty] zł brutto.
- Warunki udziału, ceny lub zniżki określone są przy zgłoszeniu na etapie Rejestracji.
- Do skorzystania ze zniżek upoważnione są osoby, które przestawią stosowne zaświadczenia odnośnie odpowiednio zatrudnienia, wykształcenia lub rezydentury.
- Cena obejmuje udział w Konferencji oraz certyfikat.
- Cena zawiera podatek VAT w wysokości 23%.
- W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z osobą lub osobami wskazanymi na stronie internetowej z Rejestracją.
- Uczestnikowi przysługuje możliwość otrzymania faktury VAT.
- Koszt pobytu i przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
6. SPOSÓB PŁATNOŚCI
- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu [amelia] lub inne – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie wydarzenia.
- Opłatę za Konferencję można dokonać także na konto bankowe [numer rachunku bankowego oraz nazwa banku]. W tytule należy wpisać imię i nazwisko.
7. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
1.Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
8. REZYGNACJA
1. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w konferencji możliwe jest przekazanie swojego udziału innej osobie, natomiast zwrot opłaty jest możliwy na niżej podanych zasadach. Do dnia 31.01.2024 r. osoba zgłaszająca rezygnację otrzyma 100% wpłaconej kwoty, do 14.02.24: 75%, do 14.03.24: 50%, po 15.03.24: 0%. Zgłoszenie rezygnacji lub zmiana danych uczestnika następuje poprzez wysłanie stosownej informacji na adres mailowy konferencja@spdim.edu.pl
2. Osoby, które zgłosiły rezygnację z uczestnictwa w konferencji po otrzymaniu faktury i którym przysługuje częściowy lub całkowity zwrot otrzymają korektę faktury na podany w zgłoszeniu adres mailowy.
9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny.
2. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn wyłącznie zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestnika.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji, zmiany osób prelegentów, a także do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania Konferencji, informacja o tym fakcie zostanie przekazana zgłoszonym Uczestnikom, a dokonane opłaty za uczestnictwo zwrócone przelewem bankowym.
10. ZASADY WYKORZYSTANIA WIZERUNKU, GŁOSU ORAZ WYPOWIEDZI
1. Organizator oświadcza, a Uczestnik wyraża zgodę na to, że przebieg Konferencji będzie rejestrowany w formie zdjęć, a tak stworzone utwory będą wykorzystywane do celów emisji w środkach masowego przekazu (np.Internet itp.) lub dla celów dokumentacji, promocji, reklamy: Organizatora i innych osób wskazanych przez Organizatora, jak również samej Konferencji (komercyjne wykorzystanie).
2. Organizator informuje, że rejestracja utworów, o których mowa w §11.1. będzie mieć miejsce na terenie całego obiektu, na którym odbywać się będzie Konferencja chyba że Organizator w sposób wyraźny wyznaczy strefy wolne od nagrywania.
3. Uczestnik upoważnia Organizatora do wykorzystania swojego wizerunku oraz rozpowszechniania go jako elementu ww. utworów do celów wymienionych w ust. 1 powyżej, i niniejszym udziela niewyłącznej oraz nieodpłatnej zgody, bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych, na ich wykorzystanie przez Organizatora oraz wszelkie upoważnione do tego przez Organizatora podmioty na różnych polach eksploatacji utworów w szczególności:
- utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym (na dysku komputerowym, w sieci multimedialnej w tym w Internecie),
- zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką,
- publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, nadawanie i reemitowanie,
- wypożyczenie, najem, użyczenie nośników, na których utrwalono wizerunek,
- wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej,
- wykorzystanie na różnego rodzaju stronach internetowych (m.in. na stronie Organizatora).
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizator udostępnia treść Regulaminu przed zawarciem Umowy.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
3. Każdy nowy regulamin obowiązuje osoby, które nie zapisały się jeszcze na Konferencję lub zaakceptowały nowy regulamin.
4. Liczba miejsc udziału w Konferencji jest ograniczona. O udziale w Konferencji decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wpłat.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w Konferencji Uczestników, którzy naruszają jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu, a w szczególności:
- podejmują działania sprzeczne z prawem, z dobrymi obyczajami lub godzące w uzasadnione interesy osób trzecich;
- podejmują działania zmierzające do objęcia albo wskazujące na próbę obejścia Regulaminu lub zasad odbywania Konferencji;
- podejmują działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzące w jego wizerunek.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
7. W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
8. Wszelkie spory pomiędzy Organizatorem będą rozstrzygane najpierw ugodowo, a następnie przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
9. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.