Zniżka w wysokości kwoty wpisowego dla osób, które wpłacą je w całości:
do 30.03 – 15%, do 30.05 – 10%

Dlaczego warto?

Anna Kaplińska-Struss

polonistka, reżyserka, trener umiejętności wychowawczych, absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży. 

Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży dała mi możliwość połączenia praktyki z teorią. Wyjątkowo dobrze dobrane zajęcia teoretyczne, (które są niezbędną bazą), współistnieją w pakiecie z treningiem i ćwiczeniami oraz informacją zwrotną, jak stosuje się daną metodę. To naprawdę uczy.

Świetni i kompetentni superwizorzy z wieloletnim stażem pozwalają na głęboki wgląd i pozwalają znaleźć klucz i metodę pracy z pacjentem.
Bardzo ciekawie i nowatorsko prowadzone są zajęcia z psychoanalizy, którą dzięki zaangażowaniu prowadzących można odkryć na nowo. Z kolei zajęcia dr. Arskiej-Karyłowskiej wnoszą perspektywę behawioralną, która połączona z psychodynamicznym rozumieniem pacjenta, otwiera nowe perspektywy do pracy. Do tego nowe świeże spojrzenie wykładowców zdobyte w Londynie w Instytucie Anny Freud oraz inspirujący współuczestnicy mający praktykę w bardzo różnych obszarach sprawia, że te kilka dni w miesiącu jest prawdziwym laboratorium wykuwania się dobrych praktyk w pracy z dzieckiem i jego rodzicem.
Wszyscy wykładowcy są zarazem praktykującymi lekarzami lub psychoterapeutami i nie ma tu mowy o teoretyzowaniu. Te studia są teorią w działaniu.

Dla mnie osobiście poza świetnymi wykładowcami atutem studium są współuczestnicy zajęć. Grupa, która się w tym roku spotkała jest dla mnie bardzo inspirująca i mobilizujący do rozwoju i dalszej pracy.

I jeszcze jedno - pacjent dziecięcy i młodzieżowy wydaje się w Polsce pacjentem, któremu poświęcona jest ogromną uwaga. Doświadczenie uczestników tych studiów pokazuje jednak, jak wiele jest do zrobienia w tej dziedzinie. Tu uczymy się, jak powinny wyglądać standardy w pracy nad tak wyjątkowym pacjentem jakim jest dziecko.

Jestem wdzięczna założycielom i pomysłodawcom Studium, że wyszli na przeciw ogromnemu zapotrzebowaniu oraz zagubieniu rodzica i dziecka w stawiającej przed nami wszystkimi nowe wyzwania skomplikowanej współczesności.

 

Katarzyna Drews

psycholog, fizjoterapeuta, pracuje z małymi dziećmi i ich rodzicami, absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży.

Kiedy blisko dwa lata temu szukałam szkoły psychoterapii dzieci i młodzieży nie mogłam znaleźć satysfakcjonujących mnie ofert, aż natknęłam się na SPDiM w Regeneracji. Przeczytawszy program i już wiedziałam, że pomysłodawcy sięgnęli po światowe standardy obowiązujące w psychoterapii dzieci i młodzieży. Szkoła mnie nie zawiodła. Starannie dobrani wykładowcy, którzy w bardzo dostępny sposób dzielili się z nami swoją wiedzą teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną. Osobiście muszę podkreślić niezwykłe wartościowe superwizji, które pod okiem doświadczonych terapeutów pozwoliły mi rozwijać warsztat terapeutyczny.

Bezcennym element nauki w SPDiM była/jest grupa, w której mam przyjemność się uczyć. "Wasza różnorodność, dociekliwość jak i energia niejednokrotnie przyczyniły się do ciekawych dyskusji, rozważań i inspiracji. Będzie mi tego brakować."

W czerwcu kończę szkołę. Nie mam poczucia, że jestem kompletnym terapeutą, ale SPDiM stała się solidnym filarem mojego dalszego rozwoju zawodowego, ugruntowała mnie, wyznaczając kierunek dalszej drogi, jako terapeuty, za co bardzo dziękuje.

Magda Winiarska-Smoczyńska

psycholog, absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży 

Wybrałam Szkołę Psychoterapii Dzieci i Młodzieży, ponieważ chcę zajmować się tą grupą klientów. Studia w Ośrodku ReGeneRacja łączą teorię z praktyką i wyposażają w konkretne narzędzia pracy terapeutycznej. Wykładowcami są czynni psychoterapeuci, a w toku studiów nie tylko przekazują wiedzę, ale też odsłaniają własny warsztat pracy. Wartością są obowiązkowe staże, a część superwizyjna pozwala na bieżąco weryfikować zdobywane umiejętności.

Absolwentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży 

Moim celem przed podjęciem szkolenia było zdobycie tożsamości kompetentnego psychoterapeuty i Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży mi to w ogromnym stopniu umożliwiła. Spotkałam wielu charyzmatycznych psychoterapeutów pracujących w różnych nurtach, dzielących się swoim warsztatem i pomagających wzrastać w zawodzie. SPDiM jest bardzo rozwijającym i inspirującym miejscem, zapewnia kontakt nie tylko z wybitnymi specjalistami w swojej dziedzinie, którzy są jednocześnie wyjątkowymi ludźmi o wielkiej kulturze osobistej. Szkoła daje przegląd najnowszych odkryć i dokonań w obszarze psychoterapii. Wykładowcy szkolą się w znakomitych ośrodkach zagranicznych takich ja Anna Freud Center skąd czerpią wiedzę o nowoczesnych metodach pomocy psychologicznej.
Brałam udział w zajęciach, które miały dla mnie niepowtarzalny i przełomowy charakter. Proponowany w szkole nieredukcjonistyczny model myślenia o psychologii dziecka i rodziny jest mi bardzo bliski i uważam go za bardzo korzystny dla pacjentów dziecięcych i ich rodzin.

Katarzyna Brzoza

pedagog, trener umiejętności psychospołecznychstudentka Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży

Od kilku lat pracuję z dziećmi i młodzieżą m.in. pracowałam w telefonie zaufania, prowadzę warsztaty psychoedukacyjne oraz konsultacje indywidualne. Brałam udział w wielu krótszych i dłuższych szkoleniach oraz stażach dotyczących pracy z dziećmi i młodzieżą. Stale jednak miałam poczucie braków w swojej wiedzy, braku spójności w wielopłaszczyznowym podejściu do pracy z dziećmi i młodzieżą. Szukałam szkoły lub szkolenia w którym otrzymam konkretną wiedzę, a także praktyczne umiejętności pracy z tą grupą wiekową. Szukałam miejsca gdzie to, co wiedziałam wcześniej zostanie uzupełnione, scalone, a ja poczuję się pewniej w pracy psychoterapeutycznej. Prawie po 2 latach mogę powiedzieć, że SPDiM, to dobra decyzja.

Przy wyborze Szkoły Psychoterapii Dzieci Młodzieży ważne dla mnie było, aby szkolenie dało mi dostęp do wiedzy teoretycznej w połączeniu z przykładami – dali mi tą możliwość wykładowcy prowadzący zajęcia, ponieważ wszyscy są praktykującymi psychoterapeutami i lekarzami.Mogłam nie tylko słuchać, ale także pracować nad sobą, pracować nad konkretnymi narzędziami. Udział w stażu w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, w wielu warsztatach realizowanych podczas zjazdów oraz w półkoloniach terapeutycznych w Ośrodku ReGeneRacja dał mi możliwość praktycznego wykorzystanie nabytej wiedzy. Wszystko to pod stałą superwizją.

Cennym elementem Szkoły jest właśnie superwizja grupowa, która odbywa się na każdym zjeździe. Pozwoliła mi ona przyjrzeć się swojej pracy, czerpać z doświadczeń innych, a także lepiej zrozumieć to, co ważne w psychoterapii. Superwizja jest dla mnie cegiełką pokazującą, że rola psychoterapeuty dzieci i młodzieży to ciągła praca nad sobą.
Przede mną 4 zjazdy i zakończenie szkoły. Szkoły, ale nie nauki, bo spotkanie tak wielu praktyków poszerzyło moje horyzonty i utwierdziło w przekonaniu, jak ważny jest ciągły rozwój i praca nad standardami pracy.